Upravni odjeli
Općenito
Za obavljanje poslova iz samoupravnog djelokruga Grada Belog Manastira, kao i poslova državne uprave prenesenih na Grad Beli Manastir, ustrojavaju se upravna tijela.
Upravna tijela ustrojavaju se u skladu s rasporedom i opsegom poslova i prema srodnosti i organizacijskoj povezanosti tih poslova, kao upravni odjeli i službe.
USTROJSTVO GRADSKE UPRAVE
Gradsku upravu Grada Belog Manastira čine tri upravna tijela Grada Belog Manastira:
1. Upravni odjel za graditeljstvo i stambeno-komunalne poslove
2. Upravni odjel za gospodarstvo, proračun, financije i društvene djelatnosti
3. Služba gradonačelnika i Gradskog vijeća.
U okviru Upravnog odjela za graditeljstvo i stambeno-komunalne poslove djeluju dva pododjela:
– Pododjel za upravne i imovinsko-pravne poslove
– Pododjel za nominiranje i upravljanje projektima
U okviru Upravnog odjela za gospodarstvo, proračun, financije i društvene djelatnosti djeluju dva pododjela:
– Pododjel za društvene djelatnosti
– Pododjel za proračun i financije
Služba gradonačelnika i Gradskog vijeća
Služba gradonačelnika i Gradskog vijeća obavlja stručne, administrativne i druge poslove gradonačelnika, Gradskog vijeća i njegovih radnih tijela i stručne poslove za mjesne odbore s područja Grada. Osim navedenih poslova, Služba gradonačelnika i Gradskog vijeća obavlja i protokolarne i informativne poslove, kadrovske, pomoćno-tehničke i ostale zajedničke poslove.
Grad Beli Manastir
Kralja Tomislava 53
31300 Beli Manastir
K O N T A K T I
– Pisarnica
e: pisarnica@beli-manastir.hr
Pročelnica
– Andreja Kovač
t: +385 31 710 204
e: andreja@beli-manastir.hr
Administrativna tajnica gradonačelnika
– Anita Tkalčević
t: +385 31 710 200
e: anita@beli-manastir.hr
Referentica za administrativne poslove
– Sajonara Findžanović
t: +385 31 710 204
e: sajonara@beli-manastir.hr
Referentica za uredsko poslovanje
– Jasmina Tkalec
t: +385 31 710 220
e: jasmina@beli-manastir.hr
Spremačica
– Rozalija Vereš
Upravni odjel za graditeljstvo i stambeno-komunalne poslove
U Upravnom odjelu za graditeljstvo i stambeno-komunalne poslove obavljaju se sljedeći poslovi:
– uređenje naselja i stanovanje,
– prostorno i urbanističko planiranje,
– komunalno gospodarstvo,
– zaštita i unapređenje prirodnog okoliša,
– promet na svom području,
– priprema zemljišta za izgradnju
– priprema izrade projektne dokumentacije,
– stambeni poslovi,
– priprema i izrada projekata koji bi se sufinancirali iz strukturnih i kohezijskih fondova Europske unije,
– implementacija navedenih projekata,
– uspostavljanje i poticanje prekogranične suradnje i suradnje s drugim jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, radi izrade i provedbe navedenih projekata,
– te ostali poslovi sukladno posebnim zakonima i drugim aktima.
K O N T A K T I
e: graditeljstvo@beli-manastir.hr
Pročelnica
– Kornelija Pacanović Zvečevac
t: +385 31 710 210
e: k.zvecevac@beli-manastir.hr
Voditeljica pododjela za upravne i imovinsko-pravne poslove
– Tatjana Novak-Belić
t: +385 31 710 209
e: t.novak@beli-manastir.hr
Samostalni upravni referent za prostorno uređenje i gradnju
– Marko Đurin
t: +385 31 710 206
e: marko@beli-manastir.hr
Stručni suradnik za komunalno uređenje
– Stipo Brdarić
t: +385 31 710 208
e: s.brdaric@beli-manastir.hr
Referent – komunalni redar
– Hrvoje Đurin
t: +385 31 710 208
e: h.durin@beli-manastir.hr
Voditeljica pododjela za nominiranje i upravljanje projektima
– Laura Blagus Tenjeri
t: +385 31 710 207
e: l.tenjeri@beli-manastir.hr
Stručna suradnica za projekte
– Ana Rebrina
t: +385 31 710 218
e: a.rebrina@beli-manastir.hr
Viša referentica za upravne i imovinsko-pravne poslove
– Ivana Vadlja Feher
t: +385 31 710 206
e: i.feher@beli-manastir.hr
Viša stručna suradnica za projekte
– Ana Barišin Jeger
t:
e: a.jeger@beli-manastir.hr
Upravni odjel za gospodarstvo, proračun,financije i društvene djelatnosti
U Upravnom odjelu za gospodarstvo, proračun, financije i društvene djelatnosti obavljaju se sljedeći poslovi:
– poticanje razvoja gospodarstva, poduzetništva i korištenja imovine Grada,
– poslovi u svezi gospodarenja nekretninama u vlasništvu Grada,
– vođenje financijskog i materijalnog poslovanja Grada,
– izrada i izvršavanje Proračuna i godišnjeg obračuna Proračuna Grada,
– razrez i naplata prihoda koji pripadaju Gradu,
– obavljanje računovodstvenih poslova,
– vođenje knjigovodstvenih evidencija i osiguranja imovine,
– naplata odštetnih zahtjeva za nastale štete i drugi poslovi vezani za financijsko poslovanje Grada,
– poticanje poduzetničkih aktivnosti putem posebnih programa od interesa za Grad,
– poslovi iz oblasti društvenih djelatnosti: kulture, tehničke kulture i športa, brige i odgoja djece predškolske dobi, osnovnog školstva, socijalne skrbi, zdravstva i udruga građana.
K O N T A K T I
Pročelnica
– Sonja Veseli
t: +385 31 710 225
e: sonja@beli-manastir.hr
Voditeljica pododjela za financije
– Katica Krušelj
t: +385 31 710 224
e: katica@beli-manastir.hr
Voditelj pododjela društvenih djelatnosti
– Zdenko Topalović
t: +385 31 710 202
e: zdenko@beli-manastir.hr
Viši stručni suradnik za gospodarstvo i društvene djelatnosti II
– Mladen Vargek
t: +385 31 710 215
e: mladen@beli-manastir.hr
Viši stručni suradnik za gospodarstvo i društvene djelatnosti
– Petar Tokić
t: +385 31 710 214
e: petar@beli-manastir.hr
Referentica za blagajnu i proračunske rashode
– Snežana Gerdešić
t: +385 31 710 223
e: snezana@beli-manastir.hr
Referentica obračuna i naplate prihoda
– Zvezdana Blagojević
t: +385 31 710 205
e: zvezdana@beli-manastir.hr
Referentica obračuna i naplate prihoda
– Marica Knežević
t: +385 31 710 216
e: marica@beli-manastir.hr
Referentica za obračun plaća i naknada
–