Upravni odjeli
Općenito
Za obavljanje poslova iz samoupravnog djelokruga Grada Belog Manastira, kao i poslova državne uprave prenesenih na Grad Beli Manastir, ustrojavaju se upravna tijela.
Upravna tijela ustrojavaju se u skladu s rasporedom i opsegom poslova i prema srodnosti i organizacijskoj povezanosti tih poslova, kao upravni odjeli i službe.
USTROJSTVO GRADSKE UPRAVE
Gradsku upravu Grada Belog Manastira čine tri upravna tijela Grada Belog Manastira:
1. Upravni odjel za graditeljstvo i stambeno-komunalne poslove
2. Upravni odjel za gospodarstvo, proračun, financije i društvene djelatnosti
3. Služba gradonačelnika i Gradskog vijeća.
U okviru Upravnog odjela za graditeljstvo i stambeno-komunalne poslove djeluju dva pododjela:
– Pododjel za upravne i imovinsko-pravne poslove
– Pododjel za nominiranje i upravljanje projektima
U okviru Upravnog odjela za gospodarstvo, proračun, financije i društvene djelatnosti djeluju dva pododjela:
– Pododjel za društvene djelatnosti
– Pododjel za proračun i financije
Služba gradonačelnika i Gradskog vijeća
Služba gradonačelnika i Gradskog vijeća obavlja stručne, administrativne i druge poslove gradonačelnika, Gradskog vijeća i njegovih radnih tijela i stručne poslove za mjesne odbore s područja Grada. Osim navedenih poslova, Služba gradonačelnika i Gradskog vijeća obavlja i protokolarne i informativne poslove, kadrovske, pomoćno-tehničke i ostale zajedničke poslove.
Grad Beli Manastir
Kralja Tomislava 53
31300 Beli Manastir
K O N T A K T I
– Pisarnica
e: pisarnica@beli-manastir.hr
Pročelnica
– Andreja Kovač
t: +385 31 710 204; +385 31 710 203
Viši stručni suradnik za kadrovske poslove i uredsko poslovanje
– Ivana Radmanić
t: +385 31 710 203
Viša referentica za kadrovske poslove i uredsko poslovanje
– Jasmina Pšeničnik
t: +385 31 710 220
Viši referent za lokalnu i mjesnu samoupravu
– Sajonara Findžanović
t: +385 31 710 203
Administrativna tajnica gradonačelnika
– Anita Tkalčević
t: +385 31 710 200
Spremačica
– Rozalija Vereš
Upravni odjel za graditeljstvo i stambeno-komunalne poslove
U Upravnom odjelu za graditeljstvo i stambeno-komunalne poslove obavljaju se sljedeći poslovi:
– uređenje naselja i stanovanje,
– prostorno i urbanističko planiranje,
– komunalno gospodarstvo,
– zaštita i unapređenje prirodnog okoliša,
– promet na svom području,
– priprema zemljišta za izgradnju
– priprema izrade projektne dokumentacije,
– stambeni poslovi,
– priprema i izrada projekata koji bi se sufinancirali iz strukturnih i kohezijskih fondova Europske unije,
– implementacija navedenih projekata,
– uspostavljanje i poticanje prekogranične suradnje i suradnje s drugim jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, radi izrade i provedbe navedenih projekata,
– te ostali poslovi sukladno posebnim zakonima i drugim aktima.
K O N T A K T I
e: graditeljstvo@beli-manastir.hr
Pročelnik
– Marko Đurin
t: +385 31 710 210
Voditeljica pododjela za upravne i imovinsko-pravne poslove
– Tatjana Novak-Belić
t: +385 31 710 209
Viša stručna suradnica za prostorno uređenje i zaštitu okoliša
Anja Lončarić
t: +385 31 710 218
Viša savjetnica za gradnju, komunalno i prostorno uređenje
– Ana Barišin Jeger
t: +385 31 710 218
Viša stručna suradnica za projekte
– Ana Rebrina
t: +385 31 710 207
Viša stručna suradnica za upravne i imovinsko-pravne poslove
– Ivana Vadlja Feher
t: +385 31 710 206
Viši referent za komunalno redarstvo
– Bojan Bolšec
t: +385 31 710 208
Referent – komunalni redar
– Hrvoje Đurin
t: +385 31 710 208
Upravni odjel za gospodarstvo, proračun,financije i društvene djelatnosti
U Upravnom odjelu za gospodarstvo, proračun, financije i društvene djelatnosti obavljaju se sljedeći poslovi:
– poticanje razvoja gospodarstva, poduzetništva i korištenja imovine Grada,
– poslovi u svezi gospodarenja nekretninama u vlasništvu Grada,
– vođenje financijskog i materijalnog poslovanja Grada,
– izrada i izvršavanje Proračuna i godišnjeg obračuna Proračuna Grada,
– razrez i naplata prihoda koji pripadaju Gradu,
– obavljanje računovodstvenih poslova,
– vođenje knjigovodstvenih evidencija i osiguranja imovine,
– naplata odštetnih zahtjeva za nastale štete i drugi poslovi vezani za financijsko poslovanje Grada,
– poticanje poduzetničkih aktivnosti putem posebnih programa od interesa za Grad,
– poslovi iz oblasti društvenih djelatnosti: kulture, tehničke kulture i športa, brige i odgoja djece predškolske dobi, osnovnog školstva, socijalne skrbi, zdravstva i udruga građana.
K O N T A K T I
Pročelnica
– Laura Blagus Tenjeri
t: +385 31 710 217
Voditelj pododjela društvenih djelatnosti
– Petar Tokić
t: +385 31 710 214
Viši savjetnik za gospodarstvo i društvene djelatnosti II.
– Mladen Vargek
t: +385 31 710 215
Viši stručni suradnik – glavni knjigovođa
– Snežana Gerdešić
t: +385 31 710 224
Viši stručni suradnik – glavni knjigovođa
– Denis Čeh
t: +385 31 710 224
Referentica obračuna i naplate prihoda
– Zvezdana Blagojević
t: +385 31 710 205
Referentica obračuna i naplate prihoda
– Antonia Brenčun Jurenec
t: +385 31 710 216
Referentica za obračun plaća i naknada
– Tina Gajšekt: +385 31 710 219
Referentica za blagajnu i proračunske rashode
– Svetlana Vakanjac
t: +385 31 710 223